יום שישי, 14 באוקטובר 2011

שנה חדשה- עבודות חדשות

שנה טובה!
אני קוטעת את הרצף הכרונולוגי של העבודות שהכנתי, וקופצת לעבודות חדשות שעשיתי השבוע. כי אני כל כך מתלהבת ממה שיצא לי שאני לא מסוגלת להתאפק.
אתחיל מכמה כרטיסי ברכה שהכנתי.
אחד לפרידה מחברה לעבודה שעזבה ללימודים,



השני לחברה אהובה במיוחד שחוגגת 40,




והשלישי לחברה אהובה נוספת שביקשה...דרשה...כרטיס ברכה לראש השנה. " לא אכפת לי שזה גם יגיע בחנוכה. יש לי זמן, אבל אני רוצה שתכיני לי כרטיס ברכה של שנה טובה...." :)

לאותה חברה מקסימה בשם מיכל, הכנתי חוץ מאשר הכרטיס קופסא ובה החתמות של מגנוליה, פרפרים, ומפית תחרה עם אמבוסינג לבן שאיתם תוכל לעשות כרטיסים ודפים מעוצבים. וכמובן פרחים שעשיתי במו ידי. חשבתי איך לקשט את הקופסא. לא רציתי להשקיע יותר מדי אבל רציתי שיצא יפה. בסוף יצא שהשקעתי בזה המון .התוצאה כל כך הלהיבה אותי והביאה לעבודה נוספת מלהיבה עוד יותר.





אז אחרי שסיימתי את הקופסאת מתנה למיכל. וכל כך התלהבתי התיישבתי להכין מתנה לעצמי. מגיע לי לא?!
יצא שישבתי עד שעה 3 לפנות בוקר. תראו אני גם יכולה...כמו הגדולים....עליתי כיתה... בחיי שככה אני מרגישה. שעשיתי עבודה שאת הטכניקה למדתי בסדנה של אינגווילד. ואני כל כך שמחה שהשתתפתי בסדנה הזאת, למדתי שם דברים שלא העזתי לעשות קודם.
אני כל כך גאה בעצמי על העבודה הזאת- גם חדשה, גם מיוחדת, גם מורכבת וכל כולה בשבילי! (רק מה שמבאס שאין לי איפה לתלות אותה...אז בינתיים זה מוצג על המדף)
הסברים על העבודה:
*את כל הפרחים גזרתי מנייר עטיפה של מתנות שצלחתי לשנורר מאיזו חנות צעצועים, היום כבר הלכתי וקניתי מהם 2 מטר של נייר...שיהיה...שלא יגמר כל כך מהר.
*את הפיות קניתי לפני כמה שנים בחנויות של 2 שח- בלוק של דפי ממו . הוספתי לזה צבע אקוורל כדי שיתאים לפרחים, הנייר של הרקע הוא של dcwv שקניתי מהחנות "מעשה בנייר"
*פרחים שנשארו לי מהסדנא של אינגוויל, כל הפרחים חוץ מאחד הם של פרימה כמובן.
ובתמונה?- טוב - כמובן...אני!
*את המסגרת קניתי בחנות שנקראת גמא דיל. שיש בה הרבה מוצרים של 2 ש"ח ויותר, עלתה לי 10 שח לפני שנה, קניתי שתיים ואחר כך כשכבר לא היו עוד התחרטתי שלא קניתי עוד... המסגרת היא כמו קופסא. כך שהיא מאפשרת לעשות עיצובים כאלה בתלת מימד.

ככה נראית התמונה בתוך המסגרת והזכוכית.
הורדתי את הזכוכית כדי שאוכל לצלם בלי ההשתקפות.





3 תגובות:

  1. הכל יפיפה, אבל התמונה..להתעלף!

    השבמחק
  2. חיה....מאלף!!!העבודה עצמה והתמונה.....סוף!

    מועדים לשמחה ושבוע טוב.

    השבמחק