יום שישי, 14 באוקטובר 2011

טניה מחלקת ממתקים

אתם בטח שואלים את עצמכם מי זאת טניה?
וואי וואי, טניה היא אחת הבנות היותר מוכשרות שבהן נתקלתי לאחרונה, ממש לאחרונה, כשעשינו עבודות לתחרות הסטארסקראפ אורלי שמיר שלחה לי הודעה היסטרית שאני חייבת לראות מה טניה הכינה....מייד נכנסתי לראות והפסקתי לנשום, אמאל'ה....מה זה הדבר הזה? כזה כישרון מזמן לא ראיתי...לגמרי בליגה של הגדולים....איזה יצירתיות, איזה ביצועים, לראות ולבכות....
אחר כך גם פגשתי אותה בסדנה של אינגווילד בתל אביב. אבל מרוב התלהבות לא היה יותר מדי זמן להתערבב ולהכיר לעומק. אני מאחלת לעצמי שאזכה לשבת ליצור איתה פעם וללמוד ממנה...ותאמינו לי שיש המון מה ללמוד.

טוב... אתם חייבים להיכנס לבלוג שלה כדי להבין את העניין, ומי שלא מבין שיתקשר אלי אני אסביר לו...
זה הקישור לבלוג שלה:

אלו תמונות של העבודות שהכינה לתחרות, כדי שתבינו ממה התעלפתי...



לטניה בקרוב יש יומולדת, והיא מחלקת "ממתקים".
בשבילנו היוצרות אלו ממתקים אמיתיים, ליצירה לנשמה, אנחנו מלטפות אותם, מחבקות אותם, מזילות עליהן ריר, והקמצניות (כמוני למשל....חחח) חומדות אותן לעצמן ובשום אופן לא מחלקות....חחח
אבל טניה...טניה היא סיפור אחר...היא נדיבה ביותר תראו איזה ממתקים שווים היא מחלקת לכבוד יום ההולדת שלה...

טניה מותק...אני רוצה...רוצה...רוצה....
שיהיה לך יומולדת שמח!!! ותמשיכי להיות כזאת שופעת ויצירתית . אני חושבת שאת מדהימה!!!!
(כשאהיה גדולה אני רוצה להיות כמוך...)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה