יום שלישי, 8 במרץ 2011

הצעצועים החדשים שלי

הם כבר בערך חודש אצלי... כאלה יפים וחדשים, איך אני אוהבת דברים חדשים! ונורא מתבאסת מדברים שנגמרים...שמתבזבזים...יש עוד אנשים עם שריטה כזאת???
קניתי את האוצרות החדשים מסיגל הנפלאה. שעושה עבורנו כבר בפעם השנייה הזמנות ומשלוחים. אז תודה לך יקירתי!!! גם על המבחר, גם על השירות, וגם על האירוח הנינוח והכייפי אצלך בממלכה.
אז כמו שאמרתי הרכש החדש אצלי כבר לפחות חודש. ועוד לא יצא לי להשוויץ בהם, אבל כבר ניסיתי חלק מהם סתם כך בשביל השעשוע..הכנתי כרטיסי ברכה ובסיס למשלוחי מנות.

בתמונה הזאת אפשר לראות את הכל יחד ומייד יגיע הפירוט..

אלה החותמות של טים הולץ שאני הרוסה על המוצרים שלו ושל חברת ריינג'ר ומה שיהיה לי כמעט מהכל...במיוחד המכונת חיתוך המהממת שהוא הוציא לאחרונה.
זה מה שיוצא כשמחתימים איתן...נכון הורס?
רכישה חכמה ביותר!!!! ועד שלא השתמשתי בהמצאה הגאונית הזאת, לא הבנתי באמת את ההבדל התהומי בין השימוש באפליקטור הזה לבין ספוגיות של מייק אפ שבהן השתמשתי לפני... זה כל כך מקל על העבודה, והמריחה יוצאת מקסים.
מומלץ להשתמש במשטח של טים הולץ שלא מתלכלך..לא היה לי כסף לקנות אבל אני יכולה להמליץ על הפטנט שלי= משטח עץ בציפוי פורמייקה חלקה ולבנה. גם מהמשטח הזה ניתן לאסוף את הדיו ולהשתמש לעוד שכבת צבע, מתנקה בקלות רבה.
אלו בעצם דפים שקניתי בחנות של ביג דיל בירושלים, 40 דפי קארדסטוק בצבעי אדמה במחיר של 10 לחבילה!!! נכון שווה ביותר???!!!
ואת הדבר הנפלא והצבעוני הזה קניתי גם מסיגל, מכל צבע נדמה לי יש 3-4 דפים, בהחלט מספיק להמון...עדיין סגור ואני מתה כבר ל"בזבז" אותם.
וזה הכרטיס הראשון שעשיתי עם החותמות החדשות- כרטיס ברכה למישהי מאד מיוחדת-טלי- חברה משותפת לאחותי לאמי ולי. הכנתי מעין כרטיס תיקייה ובו 3 כרטיסים ומעטפה . כל אחת מאיתנו כתבה לה ברכה בדף משלה, ובמעטפה שמנו לה כסף כדי שתוכל להיתפנק כמו שמתחשק לה.
החותמת נעשתה עם אבקת אמבוסינג לבנה


2 תגובות:

  1. תתחדשי !
    קנית יופי של דברים ואני מקווה שניראה הרבה שימוש בהם בזמן הקרוב.

    השבמחק