יום ראשון, 14 בפברואר 2010

תפתחו מטריות- המבול מתחיל...

התבקשתי להכין אלבום לבת מצווה של מאיה- הבת של חברתינו טלי. הכינו לה מסיבת הפתעה בשישי האחרון והאלבום היה עוד חלק ממבול ההפתעות.
היה תענוג גדול לעבוד על האלבום הזה, בימים האחרונים שהיו קדחתניים וקשים מאד דווקא העיצובים זרמו ממני החוצה בקלות כזו שלא היתה לי מעולם אני חושבת, לא שברתי את הראש ולא התאמצתי לחפש רעיונות זה פשוט בא לבד.
אז מזל טוב למאיוצ'קה שהבנתי שהיא עדיין די בשוק מהמסיבה ולא היה לה את הזמן לשבת ולהתעמק בעיצובים שלי...אבל זה בסדר, מקובל ומובן, ועכשיו יש לה את האלבום לתמיד אז שום דבר כבר לא בוער...



הדף שפותח את הלאבום

דף שני
עשיתי אותו כלוח שנה, כל יום שבו היה משהו שקשור ללידה של מאיה קיבל חלון ובו כתוב מה היה באותו היום, התחלתי את החותמות המיום שהיא נולדה והלאה..כאילו שלפניה לא היה דבר...

דף שלישי
שתי תמונות ראשונות שלה מבית החולים

























זוהי כפולה, שהורדתי את הדף השקוף שמפריד בין שני העמודים כדי ליצור רצף, שראו שכתוב flowers girls









בדף הזה חשבתי שאני חכמה ופורצת דרך,
ניסיתי לעשות אמבוסינג עם אבקת נצנצים לבנה רגילה, ובהתחלה זה באמת הצליח, אבל אחרי חצי שעה כל הדף התחיל להתפורר וכל פתיתי השלג הנפלאים שהיו עליו נשרו וליכלכו את כל הבית , ואיתם נשר גם החיוך המנצח והשחצני שהיה מרוח לי על הפרצוף , ניערתי את הדף היטב ועשיתי הכל מחדש והפעם עם אבקת אמבוסינג אמיתית.










3 תגובות:

  1. אלבום נהדר,ני בטוחה שאחרי שהאלבום כבר אצלה היא יושבת ומדפדפת יותר בקפידה,מתלהבת ומתפעלת מהדפים היפים.אהבתי במיוחד את הדף-בקיץ הזה תלבשי לבן.

    השבמחק
  2. מקסים מקסים מקסים!
    איזה רצף נפלא של דפים!
    המון רעיונות ויצירתיות!
    מאוד אהבתי את הלוח שנה, את הדף האדום ה"צורני", את הדף הכחול של המקלחת, את הדף הוורוד את המשבצות...פשוט כל דף יצירה מדהימה בפני עצמה.

    השבמחק
  3. איזה מבול נעים ומרענן!
    עבודות יפות ומושקעות!

    השבמחק