יום ראשון, 14 בפברואר 2010

אתגר ליום האם\יום המשפחה או איך שלא תקראו לזה...

אתגר נפלא עם סקיצה יפיפייה הועלה באתר של mix&match לכבוד יום האם,




את הרעיון היה לי כבר לפני שבוע לפחות, את התמונות גם רק זמן לא היה לי...
אז ברגע שסיימתי את אלבום הבת מצווה של מאיה (התמונות יועלו בהמשך) וברגע שסיימתי לישון כדי להחזיר את עצמי למצב שפוי התיישבתי ממש ברגע האחרון לעשות את הדף ואני ממש מקווה שאני לא מפספסת...בחרתי תמונות שלי עם אמא שלי, מטיול משפחתי שעשינו בקיסרייה, (כשהבנות דודות שלי ביקרו בארץ לפני חודש וקצת...)

את התמונות צילמה בת אחותי אדוה- שהיא כולה בת 4 אתם מאמינים? תראו איזה כישרון יש לפעפוסה הזאת... היא אמרה לנו: תעשו ככה..ותעשו ככה...ולכן הפרצופים המצחיקים שאתם רואים בתמונות וגם איך שאנחנו מתגלגלות מצחוק...

אז לאמא שלי - שיהיה יום אם שמח , שתבורכי בבריאות תקינה שמחה ואהבה!!! נשיקות!!!









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה