יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

יום הולדת זה החג הכי הכי שלי!

חגגתי יום הולדת 37 בחמישי שעבר.
זה ממש מוזר, איך לפני היום הולדת יש מן הרגשת כבדות, איך אני מתבאסת קשות מזה ששוב מתחלף לי המספר, ששוב עברה עוד שנה ולא הספקתי לשנות, להגשים, למלא את כל המשאלות שלי, איך תמיד אני שוכחת לראות דווקא את הדברים הטובים והמשמחים שקרו לי בשנה החולפת... תמיד יש לי מחשבה כזאת שאת יום ההולדת הזה אני לא חוגגת, אני סוגרת דלתות , חלונות תריסים וטלפון, ולא בא לי על אף אחד...
ואז מגיע יום ההולדת, וכולי שמחה והתרגשות כאילו אני מתחתנת, כולה יום הולדת- אפשר לחשוב... חחח
כל המצב רוח משתנה, פתאום יש לי חשק להזמין את כולם, שהבית יהיה מלא אנשים שמחים, יש לי חשק לבשל, ולאפות ולעטוף את עצמי בכל מי שבאמת חשוב לי בחיים, (טוב, לפחות חלק מהאנשים שחשובים לי - תלוי במיקום שלי באותה שנה...חחח)
אז הנה הגיע עוד יום הולדת, בהתחלה אמרתי שאני עושה רק קפה ועוגה, ובסוף הכנתי סלטים טעימים, פוקצ'ות שיצאו פצצה ואולי רק בגלל שהכנתי אותם ברגע האחרון. והעוגה...וואי וואי וואי אומרים אצלינו...איזה עוגה... תודה רבה לקרין גורן שמהאתר שלה לקחתי את המתכון- עוגת גבינה ושוקולד ספירלה, אני ממליצה בחום לכל אלו שעוגות זו החולשה שלהם- ממש כמוני!
אני מעלה כמה תמונות שתוכלו גם אתם להנות
ולי- אני מאחלת שתהיה לי שנה מקסימה ושיתגשמו כבר- נו כבר!!! הגיע הזמן באמת...- כל חלומותי לטובה במהרה בימינו אמן!!!

נתחיל מהעוגה- נובאמת...כל כך מתאים לי חחח


















ותודה ליעל המקסימה שלי שעזרה לי יד ביד להכין את כל הדברים הטעימים, שהאמת שרק בזכותה הכל יצא משובח!!!
היא אוהבת לעזור, לערבב, להוסיף לצעוק עלי כשצריך...וכשאני מוציאה את הקופסא של השמרים מהמקרר
היא מייד אומרת בבטחון של שפית מנוסה : "שמים את זה בבצק!!!" מאיפה המפצצת הזאת יודעת???


וקצת מתנות - שאני תמיד אוהבת לקבל!!!


2 תגובות:

  1. איזה יופי של תמונות אהבתי את כולן
    מתה על החיוך שלך
    נשיקות

    השבמחק
  2. יא במקרה הגעתי לבלוג שלך..שיהיה לך המון מזל טוב ובאמת שתצליחי להגשים את כל משאלותייך ושאיפותייך.

    השבמחק