יום שישי, 11 במאי 2012

אלבום וצילום תינוקות- אריאל.

מתי שינו את התצוגה? מסתבר שאני לא מעודכנת...מזמן לא הכנסתי רשומה חדשה...
 (דקה לפני שאני מתחילה לעבוד על אלבום בת מצווש של ימית היפה...)
רציתי לספר, להראות ולהשוויץ באלבום חדש. אלבום מתנה שהכנתי לחברי האהובים אורית ואופיר להולדת ביתם השלישית- אריאל.
על אריאל עשיתי את הסטאג' שלי בצילום תינוקות...(הילדה לא התלהבה מהרעיון כמו אמא של וכמוני..ממש עיצבן אותה שהפרענו לה לישון...חחח) צילמתי אותה כשהייתה בת 3 שבועות בלבד.
את כל הקישוטים היפים שיש לה על הראש וחצאית טוטו -כמובן שהכנתי במו ידיי...
האלבבום בגודל 25/25 ס"מ
אלו הדפים שקניתי לכבוד העיצובים האלה, את כולם קניתי אצת סיגל אהובתי. (לא השתמשתי בכולם)
 הכריכה של האלבום, הרבה עבודת גזירה והדבקה והחתמה מאתגרת, ואני ממש מרוצה מהתוצאה.


 הדף הזה חלומי בעיניי, הפרחים של קייזר קראפט, פרחי תחרת קרושה. נייר דבק עם המילים של פרימה. ואחת החותמונת האהובות עלי...

 באלבום הזה יש שימוש בפרחי תחרת קרושה , קניתי מן סריג וישבתי ופירקתי אותו לגורמים, הפרח הגדול הוא בעבודת יד שלי, הפרחים הצהובים +טור השושנים בצד והילדות שיושבות על הכיתוב הם של פרימה.

 את העיצוב הזה כבר עשיתי באלבום של בן דוד שלי, (שעדיין לא העלתי) והוא יצא עדין וממש לטעמיף אז שחזרתי גם פה. עם כמה תוספות קטנות.הפרח הגדול -עבודת יד שלי,

 את הדף הזה אני מאד אוהבת, תכננתי עבורו דף אחר, אבל חיפשתי לשנות קצת בצבעים, ועשיתי חיפוש בכל החומרים שיש לי, ואיך שהוא הגעתי לשילוב צבעים הזה שיצא לדעתי מושלם והרמוני יחד עם הצבעים של התמונה עצמה. את הוורדים הקטנים בצבע טורכיז הרכבתי לבד מפרחים שטוחים קטנים של קייזר קראפט שקיפלתי, אספתי והדבקתי לשושנה. יש בדף הזה שאריות מדפים של פרימה.



 חיפשתי פיתרון לפרחים קטנים, כמו שידוע למי שעוסקת בתחביב המאד יקר הזה, השושנים הקטנות של החברות הנפוצות מאד יקרים, בכלל...כל החומרים יקרים נורא. אז חשבתי וחשבתי והצלחתי למצוא רעיון, הכנתי את הפרחים הקטנים האלה ומאד אהבתי את העושר שהם מכנסים לעיצוב.
הדובה המתוקה הזאת - מצאתי אותה קבורה בארגז חול באיזה גן ילדים שפעם עבדתי בו, אפילו שהייתה מטונפת היא פשוט קראה לעזרה, מייד זיהיתי את הפוטנציאל החבוי בה. שלפתי אותה מהחול, ניערתי היטב ולקחתי אותה אלי הביתה לטיפול נמרץ, ידעתי שאחרי טיפול חם ואוהב היא תחזור להיות יפיפייה. תפרתי לה חצאית טוטו, וקשרתי לה סרטים על הרגליים ופפיון על הראש. היא מונחת אצלי בחדר והאחייניות שלי משוגעות עליה, אני מדי פעם מרשה להן לשחק בה. אבל שומרת עליה ב-7 עיניים כמו על תינוק קטן.

 הנה הפרחים האלה גם כאן בתכלת. הפרחים הגדולים של פרימה, את הכפתורים היפים האלה שהדבקתי במרכז הפרח הגדול קיבלתי מתנה מסיגל. את הרעיון לעיצוב ראיתי באתר של פרימה.
 גם בעמוד הזה יש שילוב מעניין של חומרים, את השושנים השטוחות שמודבקות על הדף גזרתי וצבעתי בהתאם לצבעים שהייתי צריכה מתוך דפי ממו עם תמונת של פיות. פאנצ' תחרה של מרת'ה סטיוארט, פרחים בחלקם של קייזר, וחלק נקנו בחנות של ציוד למסיבות, והקטנים החמודים הם יצירה שלי.
אני מאוהבת בתמונה הזאת של אביב, כל כך מתוקה ורגועה עם הכובע הסופר מגה אולטרא מתוק שאחותי נעמה סרגה.
קולאג' סיום, מקבץ תמונות נבחרות, בחלק מהן לא עשיתי שימוש בעיצוב והיה חבל לי לוותר עליהן. יש עוד תמונות יפות שצילמתי.
אני חייבת פירגון קטן לפני סיום, התצוגה החדשה הזאת של הבלוג דווקא ממש לטעמי, להעלות תמונות נהיה ממש קל! כל הכבוד! יחי גוגל!!! חחחח

5 תגובות:

  1. חיה, אהבתי מאוד את העיצוב של האלבום. יצא מהמם! הפרחים שהכנת הם משהו, משהו... אין עליך!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי סיגל, האם את זו שסיפקת את הדפים הצבעוניים? אשמח לרכוש ממך:)

      מחק
  2. עיצוב יפיפה. אהבתי את כל הפרטים הקטנים והמתוקים.
    נפלא!!!

    השבמחק
  3. האלבום מהממם. השילובים של הפרחים (הגדולים והקטנים, יותר יקרים ויותר זולים) יוצא מן הכלל. ובללכ שימת לב לפרטים הקטנים ואושר עיצובי... אין אין אין מילים!

    השבמחק
  4. היי חיה עיינתי בעבודות שלך והוקסמתי!! רציתי לדעת האם תוכלי לעצב עבורי אלבום:) אם כן אשמח ונדבר על כך במייל oryan266@walla.com. אוריין

    השבמחק