יום רביעי, 21 במרץ 2012

אלבום לאבא (של חברה)

התבקשתי לעצב אלבום לאבא של חברה, 10 עמודים מעוצבים, שוב, בזמן שיא... אם אני זוכרת נכון משהו כמו 3 ימים של עבודה אינטנסיבית (שמסתבר שהלחץ מוציא ממני דווקא יופי של דברים), ואתגר לעצב אלבום לגבר, (שכמו שידוע זה אתגר אמיתי), כל האלבום בנוי בעבודת יד, גודל 30/30 ס"מ.

הכריכה:







ממש אוהבת גם את העמוד הזה, את העיגולים עשיתי עם חתיכה של ניילון פצפצים שהצמדתי לקוביית עץ, טבלתי בצבע אקריל והחתמתי, הדפים הם מכמה חברות, פרימה+ Mme שמהם גזורות האותיות, הגי'ר החמוד, העננים והשלט הקטן הם ממדבקות שקניתי בחנות של 2 שקל שהתאימו בול לדף הזה.

אני ממש אוהבת את הדף הזה! הכיתוב בתחתית הדף הוא מסט של מדבקות מתגרדות, הפס המודפס באמצע זה סלוטייפ של פרימה, חותמת תחרה של קייזרקראפט בפינה הימנית עליונה. פרחים של פרימה ושונים קטנות מחנות של ציוד למסיבות, היו לי שתי תמונות מהחתונה אז עיצבתי את זה בצורה של כרטיס ברכה שניתן לפתוח ולראות את התמונה השניה.

גם הדף הזה הוא די מדליק בעיניי, עשיתי אותו משילוב של דפים של כל מיני חברות, שלא את כולם אני זוכרת כרגע עפי השם, הסירה והקטנוע הם חיתוכים מדף בסט של Mme שקיבלנו במסיבת הסקראפ של אליס בחנוכה. את הכפכפים עשיתי לבד.

את הדף הזה עשיתי כבר בכמה אלבומים, הוא פשוט יפה ומסתדר עם כל דבר וכל תמונה,

אני אוהבת את השקט של הדף הזה, הוא נעים לעין, הכוכבים הקטנטנים הם מפאנצ' שקניתי בתחילת הדרך שלי כסקראפרית, הפאנצ' הזה מונח בדרך כלל בחוסר מעש במגירה, אבל פה עשה שירות מילואים יעיל ביותר. את האותיות קניתי פעם בחנות של ביג דיל, ואני משתמשת בהם המון, עושה אותם בכל מיני גדלים (כמו בדף עם המילה YOU למשל....)

הדף הזה הוא פתרון יצירתי ומקורי שלי, עשיתי אותו כבר באלבום בת מצווה של נועה, ומסתבר שהלקוחות שלי מאד מאד התלהבו מהעיצוב שלו, הדף עצמו מעוצב כמו סמל של מחוז (נראה לי בעיקר בארה"ב). החלק התחתון זו מפת העולם שצילמתי מאטלס וצבעתי בצבעי עפרון, הבולים גזורים מתוך קטלוג של מתאים לי משנה שעברה,(מצחיק נכון???) הפרח הוא מפאנצ' של סיגל, שצבעתי עם דיו דיסטרס - כמה פשוט ככה יפה.

7 תגובות:

  1. אורית פורת (פימון)21 במרץ 2012 בשעה 13:31

    מי אמר שאי אפשר או קשה לעצב אלבום לגבר?
    אלבום מלא השראה ומקסים ביופיו :-) רק רציתי לדעת, ממה עשוי הבסיס לדפי האלבום?
    כל הכבוד :-)

    השבמחק
  2. וואוו, איזה יפה ומושקע
    גם אני חייבת לדעת איך בנית את האלבום
    את פשוט כישרונית!

    השבמחק
  3. עיצובים מרהיבים חיה!! אהבתי הכל!!
    שולי

    השבמחק
  4. קודם כל תודה רבה על התגובות! (תמשיכו...זה נעים לי...חחחח)
    הבסיס לדפים זה קרטון לבן שאני קונה בארטא (מה אני בדרך כלל קוראת לו חרטא...חחחח)
    לא זוכרת איך קוראים לזה, זה בגודל של בריסטול, צד אחד חלק צד אחד פחות, עולה 5 שח ליחידה. הוא יותר עבה מבריסטול והרבה פחות דק מקרטון ביצוע, הוא יציב ומאפשר לעשות עבודה טובה.
    לגבי הכריכה, יש מצב שאארגן לכם יחד עם סיגל איזו סדנה מה אתן אומרות? באות?

    השבמחק
  5. חיה פשוט מקסים,
    אני מודעת לקושי לעצב אלבום לגבר....
    פחות פרחים, וזה מצריך בחירות מדוייקות של קישוטונים. בכ"א הצליח לך מאוד!!1
    נהניתי מאוד מהפוסט.

    השבמחק
  6. אלבום נפלא! כל כך עדין והצבעים בו נהדרים.מה שמוכיח שגם לגבר , עם קצת מעוף, דמיון ויצירתיות אפשר בהחלט להכין אלבום.

    השבמחק
  7. חיה, איזה אלבום מדהים! הדפים יפהפיים ומלאי השראה! פשוט תענוג להסתכל!

    השבמחק