יום שלישי, 22 בנובמבר 2011

חנות מומלצת: "יצירות" בגדרה

שלום לכולם!
יש לי כל כך הרבה רשומות להעלות, אני בפיגור נוראי, סתם מעצלנות...כי כל פעם שאני פותחת מחשב אני מתעסקת במיליון דברים אחרים ולא מגיעה למה שחשוב, זה קורה לעוד אנשים? כבר הגעתי למצב שהכנתי רשימה של הרשומות שאני צריכה ורוצה להעלות, ועוד מעט יהיו כבר מליון דברים חדשים.
אז אני אתחיל מפינת הפרגון, הפעם אני רוצה לפרגן לחברה טובה שלי, אישה נפלאה בשם מיכל, יש לה חנות שיש בה הכל, החנות הזאת נקראת "יצירות", ונמצאת ברח' הבילויים בגדרה. יש שם באמת הכל, ואולי קצת עמוס אבל לא נראה לי שיש מצב שנכנסים לשם לחפש מתנה ויוצאים בלי. מתנות החל מתינוקות ועד לגיל 200, חומרי יצירה, צבעים, קיטים של יצירה, צמר, סרטי בד, כפתורים, סדנאות וכו....
ועכשיו רבותיי...לתמונות:


אל תיבהלו, חכו ...חכו.. יש פה אוצרות...אני תכף מתקרבת

הקירות האלה "מצופים חרוזים"
תראו אותה, כשחשבתי מהיכן להתחיל לצלם, היא מייד תפסה לי את העין, קראה לי: בואי אלי, בואי יש לי חיבוק בשבילך... איך אפשר לעמוד בקסם כזה??? נכון שהיא מדהימה??!!!מכוניות מעץ והגדולות מגומי מיוחד לתינוקות

תכשיטים: עד כמה שאני יודעת הכל בעבודת יד של מיכל ואולי גם אחרות
תכשיטים מתוקים לילדות מתוקות
אתם מאמינים לי שיש עוד המון נכון? לא היה לי זמן לצלם הכל... אתם מוזמנים ללכת לבקר לקנות ולהתאהב, ותגידו למיכלי שאני שלחתי אתכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה