יום שני, 31 במאי 2010

כמו הקשת בשמיים...

זה מה שאמרה יעל- הנסיכה שלי על המתנה שהכנתי לה.
כבר המון זמן אני רוצה ללמוד איך לסרוג פרחים, חשבתי על זה מזמן שזה יכול להיות אמבלישמנט מקסים לשלב באלבומים שלי.
אז עשיתי חיפוש ב- youtube ומצאתי די בקלות. ישבתי ולמדתי והתחלתי לסרוג,
בנות תיזהרו! זה מדבק...זה ממכר..אבל זה מזה כיף!!!
אחרי שלמדתי פרחים, ועשיתי מכל הצבעים שהיו לי...עליתי לכיתה ב' ולמדתי להכין פרפרים.
ואחרי שלמדתי פרפרים ניסיתי גם פתיתי שלג, אבל שם הסתבכתי ונשארתי כיתה...(כנראה גם בגלל שזה היה בשעה 2 לפנות בוקר...כידוע, המוח שלי מתנוון בשעה כזו ואוצר המילים שלי מידלדל מרגע לרגע...).

אז הכנתי ליעלי קשת מקושתת לשיער. היתה לי קשת שחורה מחוסרת עבודה, שידרגתי אותה וזה יצא כל כך יפה. (עוד מעט יש לה יום הולדת - קרציבלה תהיה בת 3!!! וזה ממש מתאים - יכול לשמש במקום זר לא ?!)

הנה התמונות, וסליחה, לא מרשים לי להעלות תמונות של יפיפיית הנילוס אז אני נאלצת לצנזר...







תגובה 1:

  1. הקשת מהמהמממת....

    ולמרות שהסתרת את עיניה של הנסיכה עדיין רואים שהיא נסיכה...

    תוכלי להעלות לנו הוראות סריגה לפרפר והפרח?

    השבמחק