יום רביעי, 3 במרץ 2010

עליזה בארץ הפלאות

הייתי במדינה קסומה,בבית ובחנות של נתנאלה.
המדינה שלה מעוצבת להפליא כל כך בטעם שלי, (למרות שאצלי בבית הדברים היו קצת שונים אם הייתי מעצבת... אבל הקו דומה... כל כך אהבתי, כמעט את הכל, במיוחד את הרהיטים...)

נתנאלה הבטיחה קפה,עוגה וחברה ומסכנה...לא היה לה אויר לנשום , מזל שהריאות עובדות באופן אוטומטי...חחח

כשהגענו הצגתי את עצמי, (כי זאת פעם ראשונה שאנחנו נפגשות) מייד ניגשתי לשולחן שעליו היו המוצרים שבהנחה, די מהר עזבתי את השולחן הזה ורצתי לחנות כדי שלא יבואו כל הבנות ויקחו לי את מה שאני חולמת וזוממת לקחת -מגנוליווווות!!!

נכנסתי לחנות, ואני רוצה לציין שזו פעם ראשונה שלי בחנות סקראפ, כל הזמן שמעתי, דמיינתי פינטזתי, גלשתי באתרים של חנויות בארץ ובחול וראיתי מוצרים , אבל פיזית? לגעת וללטף מקרוב את הכל ?- ווואי איזו התרגשות.

אמרתי לאורלי (שמיר): "אורלי, אני לא נושמת, אין לי אויר". והיא צחקה, אבל באמת לא נשמתי, הרגשתי מחנק מרוב התרגשות... לא ידעתי לאיזה מדף ללכת קודם, על מה להסתכל. (וכשנכנסתי לחדר עבודה של נתנאלה רציתי לבכות, בחיי שרציתי לבכות, הסתכלתי על השפע של הדברים שיש לה שם בחרדת קודש ואמרתי לעצמי שאני יכולה להשאר בו לנצח.)

חזרתי לחנות, התחלתי לאסוף מוצרים שאני רוצה, נו טוב...אני כמובן רוצה הכל אבל מגבלה כספית עוצרת אותי ועוזרת להשאר שפויה....
הייתי ממוקדת, לקח לי כמה שעות להחליט סופית מה אני לוקחת אבל לא גלשתי מעבר ליכולת שלי ועל כך אני גאה!!!
יצאתי עם שלל קטן אבל חיוני בדיוק למה שאני רוצה וצריכה:שתי חותמות מגנוליה חדשות וראשונות שלי, ושני גוונים חדשים של דיו דיסטרס של טים הולץ. ואני כבר מתה מתה לחזור הביתה ולהתחיל להשתולל איתם.

תראו!! אלו היפיפיות שלי!!!




ואלו קצת תמונות מארץ הפלאות של נתנאלה












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה