יום שני, 26 באוקטובר 2009

קניות אחרונות שעשיתי...

כולכן מכירות את המחלה הזאת, כולכן נדבקתן באותה מגיפה...נכון????
אין מצב שניכנס לחנות שיש בה מוצרים שיעזרו לנו לצבור עוד ועוד סחורה בחדר העבודה שלנו ואנחנו נתעלם נכון?
אין מצב שנצא מבלי קנות משהו...
טוב אז גם אני חולה..ולא, אין לי שום כוונה להבריא בקרוב...חחח
ואני מאד אוהבת קניות שהן חכמות וחסכוניות, מחפשת בכל מקום ובכל פינה דברים זולים וחכמים שישמשו אותי בעיצוב האלבומים והכרטיסים... והאמת אני מוצאת אחלה דברים
אז יש צדיקים בארץ שפתחו את הסניפים של ביג דיל, ובשבוע שעבר כשהייתי בירושלים רצתי לראות מה התחדש שם מאז חודש שעבר... וזה השלל הצנוע אך השימושי ביותר שמצאתי...3 חבילות של דפי עיצוב - בכל חבילה 2 מכל דוגמא, סהכ 10 דפים.
3 חבילות של דפים חלקים בגווני שמנת ואפור - שיהיה...תמיד צריך דפי שמנת ואין בשום מקום להשיג...








ואז כשחזרתי הביתה מצאתי בגמה דיל פרחי משי ממש בזול, כל ענף עלה 5 שח, ובכל ענף בערך 4 פרחים.
באתי הביתה, פירקתי את הפרחים שמתי בדלי עם מרכך כביסה כדי להוריד את הריח הרע של הנפט שנדף מהם, השחלתי את הפרחים יחד עם יעלי על שרוך ותליתי ליבוש על החבל..
התקבלו המון פרחים ריחניים והפעם עם ריח טוב, שיתאימו לי לכרטיסים וכל דבר אחר שרק ארצה...





וגם את זה מצאתי, מן מדבקות בולטות שכאלה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה